Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2021 20:22 - Реактивните самолетни двигатели, геоинженерството и лъжата за кондензационните следи
Автор: weatherweapons Категория: Политика   
Прочетен: 3005 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.03.2021 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
https://www.youtube.com/watch?v=mRjmzy9XcaY

Това е Дейн Уигингтън от geoengineeringwatch.org  
Самолетните следи, които виждаме на небето, в почти всички случаи не са кондензационни, а по-скоро умишлено впръскани частици за модифициране на климата и милитаризиране на атмосферата.

Следното ръководство за турбовитловите реактивни самолетни двигатели и техните характеристики потвърждава това заключение. Световното климатично инженерство е смъртоносна, продължаваща и изключително непосредствена заплаха за целия живот на Земята.Близо до ядрен катаклизъм е най-голямата заплаха, пред която се изправяме като вид.

Силовите структури и официалните медии, които те контролират, съобщават на публиката, че виждаме само "кондензационни" следи по небето. Това е крещяща, ярка и проверима лъжа. Дори много "независими" източници на новини напълно пропускат всякакво споменаване на геоинженеринга в техните доклади за климата. Защо?

За да стане ясно - ако който и да е медиен източник - официален или независим, се ангажира в каквато и да е дискусия за климата, без на първо място да разглежда съществуващия проблем на климатичното инженерство, техният доклад е пропусната лъжа. Точка.  

Дезинформационните сайтове и индивиди посочват бомбардировачите от Втората световна война, които са оставяли кондензационни следи, както се вижда на тази снимка, като доказателство, че такива следи са нормални. Това, което дезинформационните източници не споменават е, че бомбардировачите от Втората световна война са имали системи за инжектиране на водни пари в тях, за да охлаждат двигателя. Това е основната причина, поради която виждаме следи от изпарения при бомбардировачите от Втората световна война.  

Как знаем, че самолетите пръскат в нашето небе? Защото имаме кадри отблизо на военни танкери и пътнически самолети, хванати в момента на пръскането. Защото имаме близки снимки на преоборудвани дюзи за пръскане, монтирани на пилони, точно зад ауспуха над самолета, в една линия със струята на изгорелите газове, за да създадат вид на "кондензационни" следи.   Впръсканите наночастици тежки метали от протичащите програми за климатично инженерство са действителния източник на следите, на които сме свидетели.

Отново - тези дюзи не се виждат само на военни танкери, но също и на пътнически самолети. Изглежда пилотите на пътническите самолети не са пряко замесени в програмите за пръскане. Тези пътнически самолети са използвани с автоматизирани системи за пръскане.

Какви са другите фактори, които да потвърдят протичащото атмосферно пръскане? Имаме безброй лабораторни тестове от цялото земно кълбо, потвърждаващи масивни количества от тежки метали, които съвпадат точно с елементите, използвани в патентите на климатичното инженерство.  

Накрая и най-важното - знаем, че турбовитловите самолетни двигатели са по дизайн почти неспособни да произведат каквато и да е кондензационна следа, освен в най-редките и екстремни обстоятелства.  

Основната цел в този кратък учебен видео материал е да направи този факт напълно и неоспоримо ясен. Турбовитловите самолетни двигатели са по дизайн неспособни да произведат каквато и да е кондензационна следа, освен в най-редките и екстремни обстоятелства.

Всички пътнически самолети са оборудвани с турбовитлови двигатели. Както и всички военни танкери. 80% от въздуха, който преминава през тези двигатели не е от изгаряне. Тези двигатели по същество са захранвани с вентилатор. Количеството не изгорял въздух, преминаващ през турбовитловия двигател, е прекалено високо, за да предизвика образуването на каквато и да е кондензация. Има само няколко изключения на това правило.  

Още веднъж - турбовитловия двигател е по дизайн неспособен да произведе каквито и да е кондензационни следи, освен в най-редките и екстремни обстоятелства. И дори тогава всяка следа ще е почти прозрачна и само моментална.  

Самолетът, който виждате на тази снимка е на British Airways. Погледнете добре следите зад самолетните двигатели. Защото двете струи от едното крило се сливат в една следа, докато другите две следи от отсрещното крило са по-успоредно подравнени? Нима самолетните двигатели са подравнени неточно? Разбира се, че не. Дюзите за пръскане са тези, които не са подравнени успоредно.

Преминаваме към интериори на пътнически самолети.   Тези, които мислят, че само пътници са настанени до страничните прозорци на самолетите, не са прави, както ясно показват тези снимки.  

В допълнение, колкото е по-голяма надморската височина, толкова по-ниска е влажността. Изключително високият процент на неизгорял въздух, който излиза от турбовитловия двигател, и почти пълната липса на влажност на големи височини, са условия, които напълно не допускат каквото и да е образуване на кондензация в почти всички случаи.  

Въпреки, че нивата на влажност на големи височини са естествено много ниски, нивата на относителна атмосферна влажност са намалели дори повече от късните 40 г. на 20-ти век, когато между другото климатичното инженерство за първи път се пуска в значителен мащаб.
 
По-ниска влажност в затоплящ се свят е напълно в противоречие със законите на физиката. Атмосферата би трябвало да съдържа 7% повече влага за всеки градус в Целзий затопляне.  
Единственият начин, по който атмосферната влажност може да намалее, при факта, че светът се затопля, е геоинженерството. Впръсканите частици блокират пряката слънчева светлина, което намалява цялостното изпарение и конвекция. Впръсканите частици също поемат цялата налична атмосферна влага.  

Потопите също ще се увеличават, заедно с продължителната суша, докато климатичното инженерство продължава да създава напрежение върху климатичните системи и докато геоинженерите също продължават да използват времето като оръжие.  

Официалната версия, че виждаме "кондензационни следи", е най-масивната лъжа, някога разпространявана сред населението по света от властите.
Ако разберем дизайна на турбовитловите двигатели, и осъзнаем факта, че колкото по-големи са надморските височини, толкова по-ниска относителна влажност имаме, която вече е ниска и става все по-ниска, по причините, които вече споменах, ще стигнем до извода, че следите, които виждаме по небето, без значение дълги или къси, са в почти всички случаи разпръскани дисперсии.

Дори да не виждате протичащото пръскане, ако има подобни на паяжина, неопределени тънки облаци, сребристо бяло небе или неизразителни облачни покрития, всички те са улики за атмосферно пръскане.
Климатичното инженерство унищожава нашата биосфера, замърсява цялата планета и прави вече лошият сценарий на глобалното затопляне още по-лош, не по-добър.   Нека гласът ви се чуе в тази битка, докато още имаме време.

Ако искаме да запазим някоя част от системите, поддържащи живота на Земята, климатичното инженерство трябва да бъде спряно и изобличено.  

Това беше Дейн Уигингтън от geoengineeringwatch.org  

Превод: Мария Иванова
(и с бг субтитри тук: 
https://amara.org/bg/videos/veCjpkUj0uzG/bg/1580828/)




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: weatherweapons
Категория: Политика
Прочетен: 40693
Постинги: 17
Коментари: 0
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930